Translate

部分圖文取自網路 僅供觀賞練習用♫*•♭♬ ♯•❤*♪

20151115

Fight song♪Piano

 
 
 
 
 Ian✿流行鋼琴練習曲♫*•♭♬ ♯•❤*♪
 
2015.11.15 Piano
 
 
Fight song ♪ Rachel Platten
 
 
♪調色盤
 
 
時間都去哪兒了
 
電影 私人訂制 ♪插曲
 
 
街角的祝福♪
 
 
 
 
 


 
 
 
 
Fight song ♪ Piano
 
 
Like a small boat on the ocean
好似大海上的一葉孤舟

Sending big waves into motion
也能掀起巨浪

Like how a single word
仿佛一個簡單的字眼

Can make a heart open
就能打開心扉

I might only have one match
我或許只有一根火柴

But I can make an explosion
也能讓激情燃燒

And all those things I didn't say
那些並未宣之于口的話

Wrecking balls inside my brain
在腦海中揮之不去

I will scream them loud tonight
今夜 就高聲呼喊出來

Can you hear my voice
你是否能聽見我的聲音

This time this is my fight song
這一次,唱響我的戰歌

Take back my life song
找回生命之歌

Prove i'm alright song
證明自己的歌曲

My powers turned on
我發動力量

Starting right now i'll be strong
現在開始 我會更加強大

I'll play my fight song
我會唱響戰歌

And I don't really care
我並不在乎

If nobody else believes
是否有人相信

'Cause i've still got
因爲我內心

A lot of fight left in me
依然鬥志昂揚

Losing friends and i'm chasing sleep
痛失好友 我沈沈睡去

Everybody's worried about me
每個人都擔心著我

In too deep they say I'm in too deep
太過憂傷,他們說我太過憂傷

And it's been two years
兩年過去了

And I miss my home
我思念家鄉

There's a fire burning in my bones
心中烈火熊熊

I still believe yeah I still believe
我依舊相信,是的,我依舊相信

And all those things I didn't say
那些並未宣之于口的話

Wrecking balls inside my brain
在腦海中揮之不去

I will scream them loud tonight
今夜 就高聲呼喊出來

Can you hear my voice
你是否能聽見我的聲音

This time this is my fight song
這一次 唱響我的戰歌

Take back my life song
找回生命之歌

Prove I'm alright song
證明自己的歌曲

My powers turned on
我發動力量

Starting right now I'll be strong
現在開始,我會更加強大

I'll play my fight song
我會唱響戰歌

And I don't really care
我並不在乎

If nobody else believes
是否有人相信

'Cause I've still got
因爲我內心

A lot of fight left in me
依然鬥志昂揚

A lot of fight left in me
依然鬥志昂揚

Like a small boat on the ocean
好似大海上的一葉孤舟

Sending big waves into motion
也能掀起巨浪

Like how a single word
仿佛一個簡單的字眼

Can make a heart open
就能打開心扉

I might only have one match
我或許只有一根火柴

But I can make an explosion
也能讓激情燃燒

This is my fight song
戰歌唱響

Take back my life song
找回生命之歌

Prove I'm alright song
證明自己的歌曲

My powers turned on
我發動力量

Starting right now I'll be strong
現在開始  我會更加強大

I'll play my fight song
我會唱響戰歌

And I don't really care
我並不在乎

If nobody else believes
是否有人相信

'Cause I've still got
因爲我內心

A lot of fight left in me
依然鬥志昂揚

Now I've still got a lot of fight left in me
此刻 我內心依然鬥志昂揚

 
 
翻自 網路 感謝分享
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言: